Bedrijfs strategie

Met je strategie heb jij een duidelijk verhaal dat je kunt communiceren

Strategie, het positioneren van jouw bedrijf

Een goede strategie is de basis van een succesvol bedrijf. Deze basis begint bij het formuleren van jou doel. We kiezen een duidelijke doelgroep en we komen er achter wat jouw bedrijf uniek maakt en waar jouw kracht ligt. Pas als het doel bekent en duidelijk is, kun je de route naar het doel uit stippelen.

Waarom heb je een strategie nodig?
Om jouw gestelde doelen te behalen. Het marketingplan is de kern van de strategie, zij zorgt ervoor dat het voor iedereen duidelijk is wat er gedaan moet worden om de gestelde doelen te behalen. Met de uitkomst van dit plan heb jij een duidelijk verhaal dat je kunt communiceren.

Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie.

Klanten over mijn persoonlijke aandacht

  • “Gideon is een eerlijk, open en oprecht persoon die oog en oor heeft voor mijn product en heeft mijn idee
    weten te vangen in een heel krachtig logo. Geweldig hoe hij je inzicht geeft in het creatieve proces en
    je daarvan deelgenoot maakt. Met trots geef ik mijn kaartje en verwijs ik naar mijn website.”


    - Lisette De Jongh -
    Onderwijs met Gebaren

  • “Ik heb Gideon leren kennen als een gepassioneerd marketeer.
    Hij is analytisch ingesteld en weet zijn pad uit te stippelen en houdt dit pad ook vast tijdens het proces.
    Hij is zeer goed op de hoogte van de huidige ontwikkelingen op het gebied van Social Media.
    Daarbij weet hij dit als een succesvol marketinginstrument te gebruiken.”


    - Tom Slaaf -
    Restaurant Zegels en Grand Hotel Alkmaar

  • “zes&zeventig is een accuraat en creatief bureau waar naast ook eigen ideeën fantastisch omgezet worden
    naar een hedendaags visueel concept. Eindelijk een bedrijf dat mijn eigen inbreng kan waarderen en visualiseren."

    - M. Muizelaar -
    Clever-T

Doe waar jij goed in bent, ik ondersteun je

Met strategie, design, marketing en content creatie.